ŚRUBY DO FELG OEM VW, Skoda, Seat M12X1.50

S1250 2502K17F-R13 OE

Zastosowanie: felgi stalowe i fabryczne aluminiowe

4,10 zł /za sztukę

Płatności realizowane przez
Płatności realizowane przez

Dostawa już od 12,99 zł
Sprawdź koszt wysyłki

Wysyłka

Sposoby dostawyNazwaCzas dostawyCena
Paczkomat Paczkomat 48h 12,99 zł
Kurier Inpost Kurier Inpost 48h 15,99 zł
Odbiór osobisty Wrocław Odbiór osobisty Wrocław 24h Za darmo!

Zamówienia złożone do godz. 13:00 wysyłamy w tym samym dniu.

Opis

Gwint (A)M12x1.50
Osadzenie (B)kula R13
Długość gwintu (C)25 mm
Klucz (E)17
Klasa jakości10.9
Powłokacynk
Kolorsrebrny

Więcej informacji

ŚRUBY DO FELG OEM VW, Skoda, Seat M12X1.50

Seat

Arosa

1997-2004

6H, 6HS

Seat

Cordoba (bez Vario Cupra)

1993-2002

6K|*C

Seat

Ibiza

1993-2002

6K

Seat

Inca

1995-2003

9KS, 9KSF

Seat

Mii

2011-

AA

Skoda

Citigo

2011-

AA

Volkswagen

Caddy, Caddy Life, Caddy Alltrack

1995-2003

9U

Volkswagen

Caddy, Caddy Life, Caddy Alltrack

1995-2003

9KV, 9KVF

Volkswagen

Corrado

1988-1995

53i.

Volkswagen

Golf I (bez Cabrio)

1974-1983

17, 17CK, 155

Volkswagen

Golf II

1983-1992

19E

Volkswagen

Golf III

1991-1997

1HXO, 1H

Volkswagen

Lupo

1998-2005

6X, *E, *ES

Volkswagen

Polo III

1994-2001

6N NF 6KV 6N2

Volkswagen

Up

2011-

AA

Volkswagen

Vento

1992-1998

1H5

Śruby do felg są jednym z najbardziej odpowiedzialnych elementów bezpieczeństwa w każdym samochodzie. Prawidłowy dobór, montaż oraz jakość mają bezpośredni wpływ na nasze bezpieczeństwo w trakcie jazdy. Niespełnienie któregoś z wymienionych elementów może być tragiczne w skutkach. Dlatego tak ważne jest by wszystkie procedury były przeprowadzone prawidłowo. Aby prawidłowo dobrać śruby do felg należy określić: skok i średnicę gwintu, długość roboczą, rodzaj osadzenia (stożek/sfera/płaska), który musi odpowiadać kształtowi osadzenia w feldze - w przypadku śrub kulowych rozróżniamy wartości promienia (np. R12, R13, R14). Rozmiar klucza (łba śruby) nie wpływa na bezpieczeństwo, ale warto zachować zgodny z oryginalnym wyposażeniem.

Jeśli śruby do felg będą za krótkie, koło może odpaść. Za długie mogą spowodować zablokowanie koła lub uszkodzić elementy układu hamulcowego. 

Posiadamy szeroką gamę śrub do felg o różnych długościach w tym dłuższe do montażu z tarczami dystansującymi. Wszystkie śruby do kół zostały wyprodukowane we Włoszech lub Niemczech w bardzo wysokim standardzie i są zatwierdzone przez TÜV, o odpowiedniej klasie wytrzymałości z zabezpieczeniem ich powłok przeciw korozji.

30 innych produktów w tej samej kategorii: